Podczas zajęć kółka polonistycznego uczniowie klasy czwartej przygotowali przedstawienie legendy o Bazyliszku, które zaprezentowali przed uczniami klasy trzeciej.

Na zajęciach wyrównawczych z języka polskiego uczniowie klasy piątej prowadzą trening ortograficzny. PUSY są dobrą metodą na różnorodność ćwiczeń, kształtują spostrzegawczość, umiejętność skupienia i logicznego myślenia.

Czytamy głośno utwory Jana Brzechwy, by w ten sposób kształcić technikę głośnego czytania i czytania ze zrozumieniem, gdyż każdy czytający przygotowuje trzy pytania sprawdzające uważność czytania.

Uczniowie klasy 4 i 5  podczas zajęć kółka matematycznego poczuli radosną twórczość. Wszystko dlatego, że omawiając zagadnienie figur przestrzennych sami tworzyli z plasteliny i patyczków/wykałaczek, modele szkieletowe graniastosłupów  i ostrosłupów. Zadanie przybliżyło uczniom rozróżnienie brył geometrycznych. Na konkrecie mogli oni odkrywać budowę brył, kształt podstawy, ilość ścian, wierzchołków i krawędzi. 

Na zajęciach kółka matematycznego uczniowie klas 4 i 5 wyczarowali dla nas niesamowite rzeczy z papieru. Okazało się, że nie jest to wcale takie proste. Origami pomaga w nauce matematyki, a w szczególności geometrii. Ćwiczy precyzję, sprawność manualną i koncentrację oraz wykonywanie zadań według ściśle określonej kolejności.

Na zajęciach wyrównawczych z edukacji polonistycznej uczniowie klasy II rozróżniali czasowniki i rzeczowniki. Układali z nimi zdania. Na zakończenie zajęć pobijali swoje rekordy w klasyfikowaniu czasowników i rzeczowników. Było wiele emocji.

Podczas kółka polonistycznego dzieci tworzyły Panią Jesień, którą następnie ubierały i opisywały.

Na zajęciach dydaktyczno -wyrównawczych z edukacji polonistycznej dzieci tworzyły drzewka jesienne… ale takie nietypowe. Bo na kolorowych listkach, zamiast owoców rosły części mowy!

Dzieci uczestniczące w zajęciach dydaktyczno -wyrównawczych z edukacji matematycznej weszły w “miarkę” krawca. Uczyły się mierzyć, a następnie tworzyć dopasowane ubrania bibułowe.

 

W ramach projektu z języka angielskiego uczniowie rysują i opisują narysowane postacie 

W ramach projektu z języka angielskiego uczniowie narysowali i opisali zasady pracy w klasie, ucząc się trybu rozkazującego po angielsku.

W ramach projektu uczniowie klas I – III czytają sobie wzajemnie, prezentując przy tym zdobyte umiejętności czytelnicze.

Na zajęciach dydaktyczno -wyrównawczych z edukacji polonistycznej w różny, ciekawy i wielozmysłowy sposób utrwalamy poznane

literki. Czytanie też może być ciekawe jak biegamy z łapkami na muchy . 

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne 

Uczymy się poprzez zabawę aby rozwijać percepcje, które pomagają w zapamiętywaniu , rozumowaniu i stosowaniu zdobytych umiejętności. 

Zajęcia socjoterapeutyczne

Rozmawiamy o szkolnych kłopotach dzieląc się pomysłami jak odnaleźć właściwą drogę do zaradności życiowej. 

Na zajęciach wyrównawczych z matematyki uczniowie utrwalali jakie są rodzaje kątów za pomocą gry planszowej. Oj było dużo emocji.